Sunday, March 28, 2010

herm......

teringat zaman mude2 dlu....
zaman skolah....
i'm a very bad girl...
hahaha
i'm very proud of my school....
wat a very nice school but i'm the one who is bad...
until now my school is among the best school in malaysia...
n its alwayzz being....
ako blaja byk bende kat skolah ako...
the most important was the friendship n the life survival...
although keras ati n cam x de perasaan je, tp asal kan ako gembire....
5 tahun kat skolah ako, ako x amek tau langsung life ngan boyzzz
i'm bz with my life.... tp x blaja pn.... so spm pn hancus le.... tp alhamdulillah still bleh masok matrik....as pst but bcoz of my foolish mistake i futher my study at kmk for 2 years..... my life was very hard that time.... sumua ako wat x jd... then ako down sgt2.... sampai org kat sekeliling ako yg sedih.... ngan kwn2 ako sumua lost contact.... bende yg ako ske wat ako tinggal cam 2 je.... ako jd cam mayat idop..... sumua org x bleh nak tlg ako time 2.... sumua org just bleh bg support je.... ako serabut sgt... kwn tikam blakang le... cinte x kesampaian le... yg paling terok skali result ako sgt terok.....but life must go on.... so now ni ako memang cold hearted giler.... tp i'm trying my best to be a better person.... pray for me......

No comments:

Post a Comment